• Scania introduce o familie de motoare de 7 litri, destinate mai ales aplicaţiilor din mediul urban; pot fi obţinute economii de combustibil de până la 10%

• Trei nivele de putere  – 220, 250 şi 280 cp –  şase cilindri aşezaţi în linie, nivel scăzut de zgomot, masă mică şi consum mic

• Scania DC07 garantează exact tipul de performanţă şi manevrabilitate pe care îl solicită clienţii în cadrul activităţilor lor din mediul urban dificil

• Formatul compact al motorului permite utilizarea cabinelor din seria P cu un tunel al motorului mai coborât

• Scania are acum 4 familii de motoare pentru Euro 6 şi noua generaţie de camioane, cu valori ale puterii între 220 şi 730 cp și mai multe opțiuni pentru combustibili alternativi.

* Citiţi mai multe despre oferta Scania de combustibili alternativi într-un comunicat de presă special.

Cincisprezece motoare diferite Euro 6 au fost introduse până acum în noua generaţie de camioane Scania, cu puteri de la 280 la 730 CP, pe baza a trei familii diferite de motoare (9, 13 şi 16 litri). Scania va introduce acum o a patra familie. Noile motoare de 7 litri sunt cele mai mici motoare pentru camioane pe care Scania le oferă în ultimele decenii, atât în ceea ce priveşte capacitatea cilindrică, cât şi dimensiunile exterioare, şi se prevede că vor fi cerute de clienţii existenţi, dar şi de cei noi, pentru activităţi precum distribuţia de mărfuri şi colectarea deşeurilor.

“Cu noua noastră familie de motoare, lărgim semnificativ oferta pentru numărul în creștere de clienţi care au oraşul ca principalul lor mediu de lucru,” spune Henrik Eng, Director de Produse, Urban, Scania Trucks. “Caracteristici precum o reducere a masei cu 360 kg şi o reducere semnificativă a consumului de combustibil răspund nevoilor de soluții sustenabile de transport tipice oraşelor în dezvoltare. Dar, în ciuda formatului, acest lucru nu înseamnă că am făcut concesii în ceea ce privește caracteristicile tipice ale Scania, precum performanţa, robusteţea şi fiabilitatea.”

Noua configuraţie cu 6 cilindri în linie a fost creată împreună cu Cummins, un partener de lungă durată al Scania în dezvoltarea motoarelor şi componentelor. Are caracteristici la turații joase şi un turbocompresor cu geometrie fixă, folosind doar reducţie catalitică selectivă (SCR) pentru post-tratarea gazelor de eşapament pentru Euro 6.

Compară